tirsdag, august 16, 2011

Sommertøjet

Da jeg læste Miss Jeanetts blog, hvor hun skrev at hun ikke havde købt en ny bikini her i sommer, slog det mig at jeg heller ikke fik købt sommertøj, sådan rigtigt i år. Jeg har i maj købt en 3/4 bukser samt en tynd bluse i fredags, men de to gælder altså ikke for en hel sommer! Jeg har bare brugt de tøj, jeg har købt de sidste par somre og gudskelov for det, for vejret har jo ikke været med os - og det ville være ærgerligt at have ekstra sommertøj i skabet, uden at bruge dem så meget.
Nu skal de bare bruges i Australien og sikkert bare blive der.

Jeg og Mette har nemlig også sorteret lidt i vores tøj, hvor noget skal smides væk eller sælges. Nogle af tøjene beholder vi lidt endnu, selv om vi ikke gider dem, men de kan bruges når vi rejser rundt i tre måneder til december, så de kan smides ud / eller gives væk i Down Under. Måske bliver vi så heldige at få mange nye og lækre tøj med hjem i stedet.
T spekulerer helt sikkert på, hvordan vi kan blive ved at finde ting / varer, som skal sælges eller gives væk. Vi fatter det heller ikke selv, men vi har bare ikke sorteret godt nok eller også er det bare nu, vi skal se mere kritiske over for de ting, vi har - eller ikke har brugt i lang tid, så er det bare ud. Desværre. Vi har ligefrem ikke en stor lejlighed på 100 kvm (gid det var vel!), som kan opbevare alle vores ting.

Ingen kommentarer: