torsdag, august 04, 2011

Klokken er 01.30, og jeg kan ikke sove. Har forsøgt, men ligger bare meget urolig i sengen og prøvede at tælle får, men det trick duer vist ikke i længden.
Godt nok er august måned startet med noget dejligt vejr, som jeg har nydt meget af, men det har altså givet mig sovebesvær. Det er alt for varmt, og jeg skal helst være SÅ træt at mine øjne ikke kan mere, før jeg kan sove og det ER irriterende. Jeg kan kun glæde mig over at jeg for en gangs skyld har fri på en torsdag, så jeg ikke ender som en zombie på arbejde. Men havde planer om at vågne tidligt og løbe en tur, men tror at planen nu er sværere at holde fast i.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Måske skulle du prøve kold mælk eller vand. Eller gå i bad. Varm bad.

Det virker fra person til person ;)

Jeg hører musik indtil jeg falder i søvn, næsten, så jeg når at tage dem af.