fredag, marts 30, 2012

Weekend

Så er det weekend igen - vores første uge er gået meget hurtigt og med for mange planer, at jeg nu sidder hjemme på sofaen og ikke orker at lave nogle aftaler i aften. Det er netop nu, jeg har lyst til alenetid med TVét, så jeg kan se hvad jeg vil, men er sikker på det ender med One Tree Hill - hvem kan ikke lade være med at glo på Lucas?! Og da Mette er ude i aften, snupper jeg lejligheden for mig selv, og laver den jeg har lyst og kan larme så meget jeg lyster.

Hvad skal I her i weekenden?

Jeg har i dag mødtes med Mejdal over brunch på Cafeen Klimt og gået rundt på Strøget, og forsøgt at finde tøj som pimps/hoes, men fandt desværre ikke noget der ikke koster mere end 200 kroner, da jeg ikke kan bruge så meget penge på udklædning i april. Har I ellers nogle ideer, er I meget velkomne til at komme med dem.
I morgen kalder afslapning og derefter skal jeg på arbejde i Absalon fra kl. 17 - 04, så det bliver sikkert min død, og der er pt. 98 tilmeldte til festen, hvor temaet er disco, så jeg glæder mig til at se folk komme med deres fede udklædte tøj, og så skal de fyre det af. Søndag er det middag hos en veninde.