søndag, september 02, 2007

Bachelor: Op- og nedture!

Nu er der gået to uger siden Bachelors opstart, og der har selvfølgelig været op- og nedture. Det svinger meget fra dage til dage, hvor godt det går med opgaven.

Den første uge var et helvede, hvor jeg følte at jeg var langt ud og ikke havde den røde tråd. Men efter min anden vejledertime, var jeg mere rolig og kom mere længere med opgaven på den rette vej. Nu har jeg skrevet 3 sider - som selvfølgelig ikke sikkert bliver brugt - men en god begyndelse for mig. Jeg bruger det mest af tiden på at kontakte forskellige steder og personer for at kunne spørge / lave interview, som jeg kan bruge i min opgave. Og finde litteratur.

Det skal nok gå. Jeg skal lære at tro mere på mig selv.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det plejer at gå dig godt - tror det er troen på sig selv, der sommetider svigter. Det har vi aldrig været gode til. Tror de første uger altid er sværest også også tiden op til aflevering. Det skal nok gå!

Anonym sagde ...

Alle har nok gennemgået en helvede gennem arbejdsliv/studie. Så bare rolig, du er ikke den eneste.

Når min bedre halvdel kan bestå BA, kan du naturligvis også.


/Doug.

Lizelotte sagde ...

Du skal nok klare det! Kan godt forstå det er svært, med så åben en opgave som en bachelor.

Krydsede fingre herfra.