tirsdag, september 04, 2007

Bachelor: frustrationer

Ja, det lyder som om jeg kun er negativ :/ Men har de sidste par dage desværre oplevet modgang af min bachelor. Det føles som om, at tiden ikke er passende til at min bachelor skal gøres - jeg har hele tiden sagt, at det ikke vil gøre noget at udskylde min opgave til foråret - mon skæbnen har hørt mig? Eller skaffet mig, for at tænke sådan?

* Det er sket, at mit internet ikke fungerer derhjemme.
* Min skolecomputer er blevet dårlig
* Den anden computer havde ikke word, så jeg måtte købe ny (som er den nye 2007 - meget anderledes i forhold til den 2003-model)

Men jeg må ikke opgive (ifølge Mette), selv om jeg faktisk havde lyst til det - ikke fordi jeg ikke kan, men fordi jeg næsten er temmelig sikker på, at tiden ikke er inde til min Bachelor. Jeg synes stadig, at jeg kan/må vente lidt endnu, men jeg giver nu den en chance og se, hvad der sker.

Det, at andre tror på mig, styrker mig mere.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Modgang nu, medgang senere... Det håber jeg da jeg for dig!!
Christina, Christina GO GO GO.
Jeg står her i heppetøjsudstyr...
I Believe in you!

Anonym sagde ...

Maiken, tusind tak for din tro :) Jeg sidder heldigvis her med en bedre fornemmelse (lige nu, altså).

Anonym sagde ...

Jeg tror 100 % på dig, nej 200%. Du skal nok klare det, bare tro på det.