onsdag, september 12, 2007

Fortrænger jeg Bachelor?

Ja, det tror jeg bestemt at jeg gør! Hver gang, jeg tænker på min BA-opgave, sukker jeg eller får hovedpine (dette er overdrevet). Jeg sidder foran computeren, har word-programmet frem og hver gang er det lykkedes mig at kun skrive et par sætninger.

Jeg ved simpelthen bare ikke hvorfor jeg ikke kan gøre det. Jeg har ideer i hovedet, men kan bare ikke få det skrevet frem og at tage mig sammen og læse nogle af bøgerne, som jeg har lånt fra bibliotektet. Jeg har en anelse om, at jeg vil udsætte min BA til foråret - det er min skøre ide, om at det er mere passende at blive færdig der :)

Men hvis det gælder at spille fodbold, at se andre, se Tv-serien O.C, være på nettet eller gå til Weight Watchers, så gør jeg det gerne.
Jeg har meldt mig til en ny fodboldklub i Valby. Har trænet med holdet to gange nu, og træneren spørger mig allerede om at være med til kampe. Jeg har savnet fodbold, og vil være i bedre form. Skulle egentlig havde gjort det efter jeg er færdig med BA, men kunne ikke lade være (igen en undskyldning for at slippe for at skrive)

Tilgiv mig, hvis jeg ikke når at blive færdig med min BA. :o)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hoster *overspringshandlinger*... Nej, kender det godt. Du skal nok klare det, husk at det er godt at lave noget andet ved siden af, ellers bliver man for alvor bims af BA....