lørdag, september 15, 2007

Fremad Valby

Det hedder min nye fodboldklub. Det ligger ikke langt fra hvor jeg bor, og holdets træner er så sød og meget visuel, så det ser jeg som en kæmpe fordel. Der er søde piger på holdet, men jeg har kun trænet med dem to gange og spillet kampe to gange med dem, så jeg ved stadig ikke hvad jeg synes om holdet.

Vi spiller i serie 1, så det er fint nok, men mit personlige mål frem til næste sommer, er at arbejde på min selvtillid til kampe og forbedre min konidition.

Jeg er rigtig glad for at jeg meldte mig til en klub nu, ikke efter januar som planlagt! Har jo savnet at spille fodbold. Men det irriterende, er at jeg har spillet i tre forskellige klubber på 2 år, og på den måde føler jeg ikke, at jeg har udviklet mig meget og med holdet. Men nu håber jeg, at jeg bliver længe nok på dette hold og kan nu se frem til at blive en bedre fodboldsspiller :)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Krydser fingre for det bedste...

Bruno sagde ...

Fremad Valby!
Det er sjovt at du er begyndt at spille i lige den klub. Dengang jeg var dreng (det er jo ikke så længe siden) og spillede fodbold i Ejstrupholm idrætsforening (EIF), da var EIF venskabsklub med netop Fremad Valby. Det betød at vi drenge der ude fra landet rejste sammen med træneren til selveste København, hvor vi blev indkvarteret hjemme hos en af de drenge der var på Fremad Valbys hold.
Jeg kan huske at jeg boede hos en dreng der hed Henrik. De boede i en blok, som jeg dengang nærmest anså for at være en skyskraber:-)
De havde ikke nogen bil hvilket jeg syntes var vildt underligt, da alle i Ejstrupholm jo havde bil. Når vi skulle i Tivoli om aftenen kørte vi i taxa, det trog heller ikke jeg havde prøvet før.
Året efter var det så omvendt, og drengene kom over til os ovre i Jylland.
Sjovt at jeg lige kom til at tænke på det barndomsminde, fordi du nu spiller i samme klub.
/FAR

Anonym sagde ...

Hej far,

så må vi sige,at verden er så lille! Og så er det sgu sjovt, at jeg af alle københavnske klubber, spiller netop i den klub, du havde en oplevelse med som barn.