tirsdag, december 11, 2007

Evnen til at skrive

Det ønsker jeg mig til jul. Evnen til at skrive meget, formulere sig skriftligt og med ingen problemer. Jeg går jo hjemme med opgaveskrivning for tiden, og undrer mig over, hvordan andre mennesker har formået sig at skrive opgaver. Jeg sidder tit foran computeren og ikke aner, hvad jeg skal skrive, selv om en masse gode forslag ligger i mit hoved, men det kan bare ikke rigtig frem skriftligt.

Jeg sidder med en pæd/psyk opgave i øjeblikket, og vil da gerne skrive meget før på fredag, men er oppe på 6 sider nu. Jeg skal aflevere opgaven på 14 sider, og ved godt at det faktisk ikke er lidt. Jeg har læst temmeligt meget, og haft en vejledning med læreren, der hjalp mig på vej. Men det er bare kommet ikke så meget fremme på skriftligt - SUK!

Jeg må bare tålmodiog og håbe, at jeg kan skrive frem til 10-12 sider inden julefrokost fredag.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Klø på, Christina.

Pøj pøj med dit projekt.


/Doug