tirsdag, december 18, 2007

Flittig lille mig

Selv om jeg var til julefrost med efterfølgende en bytur, og lidt søvn om lørdagen hvor jeg alligevel tilbragte mange timer i Valby hallen og se samtidige fodboldkampe, og søndag på forskellige ture til Mettes mor og Mettes søster, er jeg meget tilfreds med min opgaveskrivning!

Jeg er færdig med min pæd/psyk opgave, og den er allerede blevet afleveret. Den blev færdig før end regnet, men det er altid en god ting :) Nu har jeg ekstra tid til at gøre lejligheden rent, købe de sidste gaver, aflevere bøger på bibliotektet og diverse små ting, før jeg skal på juleferie i Jylland fra den 22.

Og i øvrigt, så har jeg fået karakter for sundhedseksamen - så er den første opgave overstået og bestået!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Super - god start på ferien!
Tillykke med opgaven
Maiken