lørdag, december 22, 2007

Jul i det jydske

Jeg har tilbragt ugen med opgaveaflevering, de sidste juleindkøb, jul i tivoli med Mette og julehygge med Mads med et væddemål mellem os hvor jeg endte med at vinde :) Ikke mindst var der også gjort lidt rent i lejligheden og det fejrede jeg med en bytur med nogle stykker venner i går, og det var bare så hyggeligt, at jeg først var hjemme kl. 8 i morges småfuld.

Nu er jeg hjemme ved far og Lotte med Mette, hvor vi skal holde lille jul sammen med Lasse og resten af husets flok. Der vil blive serveret god mad og hygge. Her skal vi være i et par dage, inden vi skal drage videre nordpå hos mor for at holde jul. Jeg glæder mig bare! Jeg er kommet i julestemning, og i år uden de "jul stress", hvor jeg har haft masser af tid til at handle gaver og nyde jul på mange måder.

GLÆDELIG JUL til jer alle sammen, folkens.. :)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Glædelig Jul til dig. Håber du og familien får nogle gode og hyggelige juledage.

Knus Helle