torsdag, december 27, 2007

2007: Året der gik

Tiden nærmerer sig til det nye år - 2008 - hvor der venter mig nye og uanede ændringer.

2007 har været et godt år, selv om det ikke er sket meget, men i løbet af 2007 har jeg...

* skriftet adresse. Denne gang helt til hovedstaden, som jeg er rigtig glad for at bo i.
* rejst til Kina sammen med Cathrine og oplevet lidt af Asien.
* fundet motivationen til fodbold igen. Jeg har meldt mig til en ny fodboldklub igen, denne omgang Fremad Valby som jeg er glad for. Og er tilbage på landsholdet.

Jeg er begyndt at lave noget frivilligt arbejde, spille fodbold og gå til fitness og er nu ved at afslutte min uddannelse, med en bachelor-forløb.
Noget stort er også sket hos et par venner. Maiken blev gift med sin Jesper på en smuk augustsdag i deres egen have med efterfølgende fest. I oktober blev Palle og Elisa forældre til Max.

Jeg ønsker mig et endnu godt år i 2008, med spændende tider som nyuddannet pædagog. Det er helt nyt for mig at skulle ud på arbejdsmarkedet. Det betyder ikke det store for mig at finde et arbejde som pædagog med det samme, bare jeg finder et job som giver lidt penge og glæde ved at komme ud og omgås med andre mennesker. Det er nu, jeg rigtig skal finde ud af, hvad arbejdslivet bringer - så det skal jeg også nyde og prøve lidt af hvert. Har jo overvejet at læse videre, men jeg giver arbejdsmarkedet en chance for at bygge op til at få arbejdserfaringer. Går det ikke som det bør, kan jeg altid læse videre senere.
Jeg ønsker også et godt fodboldår - hvor jeg får en bedre kondition og kan spille mere. Jeg vil gerne lave flere frivilligt arbejde.

Derudover så er der ikke meget, jeg ønsker i 2008, andet end at et godt år for alle, specielt Mette der skal begynde på et 13 ugers ophold på en højskole. Jeg er meget glad på hendes vegne, hun får nu muligheden for at komme ud og bevæge sig, efter hendes vellykkede nyreoperation.

1 kommentar:

Bruno sagde ...

Hej Christina.
Good luck med de afsluttende opgaver, det blir` godt at blive færdig med uddannelsen.

Vi ønsker al held og lykke herfra til Mette på Ubberup. Det skal nok blive godt.

Masser af knus / FAR