tirsdag, december 25, 2007

Hyggelige juledage

er der blevet til. I går var jeg, Lasse og Mette hos bedstemor, bedstefar og onkel John for at spise en lille julefrokost og sige god jul. Mette fik her muligheden for at se lidt af Ejstrupholm, som jeg har boet i, indtil jeg var fem år.

Vi kørte videre op til mor i Silkeborg og holdt jul der - med skøn julemad, hyggesnak og gaver under træet. Lasse vandt mandlen i år, suk! Det var ellers gavekort på 150 til matas, som jeg sagtens kan bruge. Der blev bare hygget, snakket og spist lidt konfekter indtil kl. 2. Det har været en dejlig juleaften med en masse gode gaver og godt selskab.
Af gaver fik jeg følgende 500 kr i gavekort til Trimuph, 2 stk. Bjørn Borg shorts, 300 kr, Noa og Kaos parfume, regntøj, Hummel træningsbukser, PEAK bælte, en bog og ansigtscreme.

I dag har vi spillet et spil og slappet af med igen skøn mad, der bestod af julefrokost-lækkerier.

Ingen kommentarer: