torsdag, december 27, 2007

Ny serie på hylden

Min hylde med serier er efterhånden begyndt at vokse og vokse. Nogle af serierne er lånt ud, og er rigtig spændt på hvordan hele samlingen ser ud, når jeg har dem ALLe hjemme på samme tid.
Inden jeg tog til Jylland, købte jeg en ny serie "That´s 70 show". Jeg har kun set et par afsnits, og ved egentlig ikke om serien er mig, men jeg tog chancen og købte sæson 1. Måske ser jeg den i løbet af ferien.

Serier er bare en af de bedste godsnatsmedicin! Jeg orker ikke altid at ligge og læse bøger, inden før jeg sover.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja kan hvis godt rolig sige, at det vil jeg godt skive under på det med du lige skal se et par afsnit, inden du skal sove.. ;-)

Men det er også hyggeligt at ligge med dig op se lidt, inden drømme land kalder..
Kys