onsdag, december 24, 2008

Den 24. december

Selv om min mor og lillebror har det godt og nyder solen og ved svømmepools i Tenerife og jeg gerne ville have været med, men grundet kun et par dage fri fra arbejdet, er jeg hjemme i kolde Danmark, er det alligevel okay. 
Jeg glæder mig nemlig til at holde jul med far, Lotte, bedsteforældrene og John. Jeg har ikke holdt jul med dem i en evighed, så det bliver skønt at komme til Ejstrupholm engang i eftermiddag og kramme de gamle og nyde en aften med duften af julemad overalt. Mums. 

Jeg og Mette havde en rigtig god aften i går aftes, vi holdt mini juleaften med gode bøffer, bagt kartofler og grønsager til. Vi gemte al den gode julemad til i dag. Bagefter byttede vi gaver. Mette ville så gerne have, at hun kunne se mit ansigtsudtryk, når jeg åbnede hendes gave. Så det gik jeg med til. Jeg havde købt flere gaver til Mette, så hun kunne nøjes med at få to fra mig i går, resten skulle hun få senere til i aften. 
Da vi åbnede gaverne, fik jeg fandeme et chok. Jeg fik nemlig et lækkert digitalt kamera af Mette, et Nikon D40. Det var alt for meget, for meget. Men jeg er nu meget glad for den. Men den skal byttes, da jeg gerne vil have flere pixels på et kamera. 

Jeg er bare glad. Alting er, som det skal være. 

Glædelig jul til jer alle sammen! 


1 kommentar:

Anonym sagde ...

sikke en fed gave, kan godt forstå hun gerne ville se dit udtryk..

glædelig jul