fredag, december 26, 2008

Total hyggelige juledage

Jeg har haft et par rigtig hygge- og afslappende juledage i Jylland. Tilbragte jul hjemme ved bedsteforældrene i Ejstrupholm, sammen med far, Lotte og John. Selv om vi kun var seks, var der rigtig mange julegaver der kom under juletræet. Det var også rigeligt med julemad til os alle, hvor vi bare blev mætte og nød det i fuld drag. 

1. juledag var jeg og Cathrine hjemme hos Camilla i nogle timer for at se hendes nye lejlighed. Den er rigtig lækker og stor. Jeg glæder mig til at selv få en stor lejlighed, som jeg kan snuse rundt og indrette efter mit smag. Det var dejligt at se Camilla igen, det er desværre ikke så tit, vi ses. Om aftenen hyggede jeg mig med en ny bog og en film, jeg så med far og Lotte. 

2. juledag var jeg et smut forbi i Odense i nogle timer, for at mødes med Line og indhente det forsømte også, på cafeen Kræz. Gæt, hvem vi så - såmænd selveste Lasse! Vores barndomsven. 
Så de sidste dage har nærmest handlet om gensyn med vennerne fra folkeskolen, nu mangler jeg bare at møde Palle og Lars. 

Jeg har fået nogle rigtig god gaver i år: 

* Levis bukser (den jeg har ønsket længe!) 
* Ekstern harddisk til pcén (superfedt, skal i en lynfart have overført alle billederne og filer til den)
* Bog: En charmerende mand 
* Bog: Familen Laudrup 
* 250 kr (har næsten bestemt mig for at de skal bruges til tøj) 
* håndklæde med mit navn på
* Menu bordskåner 
* Kaos parfume 
* chokolade 

Og ikke mindst det lækre spejlreflekse digitalt kamera, som jeg fik fra Mette. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme ud og lege fotograf. 

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lege fotograf????
Skat jeg er ked af at sige det. Men det følger jeg altså, du gør i forvejen.. Du tager jo mange billeder, se bare Usa turen... :0)
Kys

Klejs sagde ...

Ej, hvor er du heldig med en gavmild kæreste. Vil også have et spejlreflekskamera!

Hvilket har du?

Anonym sagde ...

Jeg fik et Nikon D40 - skulle være godt for en begynder. Når jeg finder ud af, at jeg bruger et spejlreflekskamera meget, så regner jeg med at satse på et rigtigt godt et engang om et par år, når økonomien bedre tillader det :)

Anonym sagde ...

Det var også smadderhyggeligt at se dig og Cath igen og vise jer min og Jacobs nye lejlighed :-)
Håber vi kommer til at ses mere i den nye år. Godt nytår ;-)

Knus Camilla