søndag, december 28, 2008

Det´ søndag...

- Og jeg nyder det.

Mette er taget til hyggeaften med et par veninder, inden de skal videre til byen. De spurgte om jeg ville med, men nej. Foretrak nemlig en aften hjemme for mig selv. Jeg og Mette har været i Fields i dag, og mødet med alt for mange mennesker var nok i selv, at jeg ikke behøver i byen i aften. Og så har man åbenbart ikke så meget kvalitetstid til sig selv for tiden. Bofæller og kæreste er ude af lejligheden, og det er en sjælden begivenhed, at jeg er alene i et par timer.

Jeg har nydt aftenen, med serien "That´s 70 show" på dvdmaskinen med brød til aftensmad. Gad nemlig ikke at lave mad. Og så var der liiige tid til at snuse lidt rundt på Facebook igen. Jeg tilbringer ikke særlig meget tid på Facebook som visse andre, men det var sjovt og se billeder.

Det eneste, det ikke fungerer lige nu, er at jeg skal på arbejde i morgen - suk. Jeg kan ikke lide tanken. Jeg ved at det ikke hjælper at pjække eller melde sig syg, så jeg må lette røven i morgen tidlig.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja sådan er det også her - jesper er smuttet en tur i biffen, mens jeg nyder lidt tv alene.. det er skønt sommetider.

Anonym sagde ...

Ja, kvalitetstid for sig selv er lige sagen nogle gange, når man lige har mulighed for det.