søndag, december 21, 2008

Hyggeadventsdag



Min første julekurv fra arbejdet, med en masse forskellige lækkerier. Jeg glæder mig til at smage chokolade, slik, te og andet fra kurven.





Sådan en hyggesøndag skal der ikke spildes her hos os. Her skulle vi til at nyde hjemmelavet brugere og nyde, at vi for en gangs skyld kan hygge os med aftensmad på en adventsdag. Jeg var dog på arbejde, men kæresten var så sød at handle ind, så alt var klart, til jeg kunne lave maden, da jeg kom hjem.





Og ikke mindst skulle der adventsgaver til...! Jeg plejer at give Mette adventsgaver, og her er hun ved at pakke sin sidste gave for i år ud. Hun fik et Rumskibspil af mig.

Jeg er ikke blevet snydt for gaver - mor har nemlig sørget for at jeg og min lillebror stadig fik adventsgaver, selv om vi er voksne. Jeg synes faktisk, det er så hyggeligt at vente hver søndag i december på at se, hvad man har fået af sin mor. I dag kunne jeg nyde at jeg fik "Desperate Housewives - sæson 2" på DVD

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvor hyggeligt :-)
Glædelig jul
Knus