fredag, december 19, 2008

kLAR TIL JUL?

Jeg tror faktisk, jeg er klar til at holde jul nu, fem dage før den 24. december.

Jeg er nemlig færdig med juleindkøb - de sidste gaver er købt i dag! Jeg har besvaret alle mails (forhåbentligt!), gjort mine pligter i forbindelse med frivilligt arbejde, rydde op i lejligheden, vaske op, pakke alle gaverne ind og optaget alle mine optagede serier over til DVD.

Ja, jeg er såmænd bare klar til at holde et par dages jul - men desværre skal jeg lige på weekendarbejde først, mandag og tirsdag. Men det bliver nok alligevel hyggeligt, skal nemlig til en julehyggesamkomst i morgen aften og så har jeg og Mette talt lidt om at bage lidt på søndag og måske lege med wii.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

total hyggeligt... vier også blevet færdige idag med gaveindkøb...