torsdag, februar 11, 2010

Hvem har jeg gået shoppingsgenet fra?

Det er sindssygt, at jeg shopper tøj som aldrig før! Men jeg nyder det og elsker alle mine nye tøj, som nu ligger i klædeskabet.

Jeg har snart lyst til at sortere mine tøj igen, og de ældeste skal snart ud - til Røde Kors.

Denne her er mit seneste køb, som sent for et par timer siden. Jeg elsker den skjorte og glæder mig til at bruge den.

Det er nok mit 5. køb i det nye år - og jeg har allerede masser af øje til hvad mine næste køb skal have. Jeg tog flodhesten med, og viste hende rundt hvad jeg godt kunne tænke mig at få til min fødselsdag, så nu mangler hun bestemt ikke nogle ideer. Men jeg har desværre på fornemmelsen, at hun ikke gider at gå i butik for at købe tøj til mig som gave. Så! Nu får I alle lige en opgave:



Når I ser Mette, skal I sige til hende, at jeg bestemt fortjener at få nyt tøj i fødselsdagsgave. Er vi ikke enige.. Ikk?

1 kommentar:

holy7mbk sagde ...

yay shopping er simpelthen fantastisk!!