søndag, marts 14, 2010

Et øjebliks stilhed....

er det, jeg nyder lige nu. Jeg sidder nu ved computeren og kigger efter weekendens nyheder og lader mig koble af fra denne her kaotiske lejlighed, hvor alting flyder og ikke er kommet på plads endnu.
Jeg er træt, har bare allermest lyst til at sove og ikke komme på arbejde i morgen, men pokker tage min samvittghed, at jeg IKKE kan sygemelde mig når jeg IKKE er syg. Jeg må bare tage endnu en uge, hvor jeg er hjemme sent om aftenen og gør lejligheden i stand igen.

Det nye gulv er på og klar- det er bare smukt og vi er ellevilde med det. Det eneste, vi ærgrer os over, er at vi ikke er kommet på plads, så vi kan nyde det smukke gulv. Lige nu er stuen popfyldt med alle tingene, spisestuen er blevet malet igen og flyder med forskellige ting som lige skal på plads igen i morgen.
Vores soveværelse er meget tomt, med kun seng og tv (som de vigtigste!), og vi glæder os til at have fodpanelerne på igen næste weekend, så vi kan sætte vores klædeskab op igen. Jeg savner allerede at kunne se alle mit tøj, der nu desværre bor i kuffert.

Jeg elsker at renovere lejligheden, ja. Og at få nye møbler, ting eller indrette lejligheden. Men lige nu har jeg bare lyst til at skrive, at jeg aldrig skal gøre noget for den. Lige nu vil jeg bare have et par år, hvor der ikke nødvendigvis skal ske noget nyt. Og nyde det, vi har renoveret siden vi købte lejligheden. Jeg elsker min dejlige lejlighed og har derfor i sinde planer om at bare nyde den som den er.....

Ingen kommentarer: