torsdag, marts 25, 2010

Foråret, vi er klar....!

Vi er mere end klar til at have forår. I dag, da jeg var i byen for at klare den sidste opgave i forbindelse med arbejdet, nød jeg at se alle mennesker alle vegne, IKKE iført vinterjakker og de så ud til at hygge sig og glædede sig over det dejligt og en smule varme vejr, vi har haft i dag.

Det er en ting, jeg ærgrer mig over. At jeg ikke nåede at få gratis is fra 7Eleven. 7Eleven udleverede nemlig en bunke gratis is i et bestemt tidsrum, eller når isene var tømt. Og det var de selvfølgelig meget hurtigt. Så jeg købte noget is i Rema1000 for at forkæle mig og Mette i aften også. Vi har fortjent lidt is - og nyde årets indtil mest varme dag.

Jeg glæder mig til weekenden, også selv om det mest er arbejde og generalforsamling, men der er altid så hyggeligt at arbejde til en stor fest. Der er tilmeldt så mange til festen på lørdag - så mon ikke vi personalet får rimeligt travlt med at servere for fulde og glade festdeltagere.

Ingen kommentarer: