onsdag, januar 12, 2011

Første træning i 2011...og træningsprocessen...

Var dog ude og løbe en lille tur i søndags, men var i Fitness World i går efter tre måneder.. Ja, for satan. Hvis det skal være noget, jeg er god til, så er det at ikke bruge mit kort til Fitness-World regelmæssigt, men det vil jeg bestemt lave om på.
Jeg var så tæt på at droppe træningen efter arbejde i går, men påmindede mig selv om hvad jeg ville. Nemlig at komme i bedre form, og det kommer man ikke selv ud af, det kræver en masse træning, desværre.

Jeg kom så til Fitness World og trænede i en times tid, hvilket jeg er godt tilfreds med, og er godt i gang med at planlægge at træne igen i morgen inden arbejde. Jeg vil prøve at træne 2 - 3 gange om ugen, om så det er henne i træningscentret, fodboldbanen eller løb rundt om søen. Min fodboldklub har sæsonstart på mandag og jeg frygter det lidt. Jeg er kommet i en meget dårlig form, og har egentlig ikke den store lyst til at træne fodbold, men det må tiden vise sig.

Noget jeg har sværest ved træning er, at gøre det alene. Jeg har ingen problemer med at komme alene til fodboltræning, da jeg elsker fodbold, og der er altid andre piger på holdet. At løbe alene er okay, men at KOMME ude af lejligheden kan være lidt svært en gang i mellem. Men at træne styrketræning eller andet henne i Fitness World er aldrig nemt for mig, det kræver meget af mig at jeg faktisk kunne gennemføre træning alene. Jeg arbejder på at finde ud af hvem der også er medlemmer af fitness, så jeg kan træne med andre nogle gange, for at holde motivationen og at blive inspireret til at træne varieret og at blive udfordret på mange måder. Jeg ved i hvert fald at jeg IKKE skal træne så meget i Husum om eftermiddagen og evt. om aftenen, for der KOMMER mange mænd og de ser rigtig veltrænede ud. Det har jeg ikke brug for, sammenlignet med synet af mig.

Ingen kommentarer: