tirsdag, januar 04, 2011

Udsalgsshopping... eller var det fup-kom-til-butikker-shopping.?

Det er meget sjældent at jeg har fri fra arbejdet kl. 15, så derfor tog jeg denne chance og tog til Lyngby for at kigge om der var nogle fede kup eller udsalg på tøj. Men måtte tage hjem med en tom taske. (hvis jeg skal se på den positive side, så brugte jeg jo ingen penge...)
Men havde håbet på at få nogle fede og NYE tøj med hjem, som kan bruges de kommende weekender. Jeg er efterhånden træt af at gå i de samme tøj til fester.

Jeg synes ikke at der er særlig meget udsalg i år, eller har jeg bare set i de forkerte butikker / steder? Jeg synes ikke at der er rigtig udsalg hvis der er 25 eller 30 % rabat. Jeg foretrækker at der er 50 % for at kunne mærke at man har sparet en del. Men 30 % kan gå an, hvis en vare er meget dyrt i forvejen.

Skriv, hvis I har oplevet nogle rigtig fede udsalg - nævn sted, by,pris, så kan det være at jeg gør mig et godt kup.

1 kommentar:

by NANA MARIE sagde ...

H&M er ikke til at tage fejl af! :D