søndag, juni 05, 2011

Herlige tider

Så er fire dejlige dage veloverstået med arbejde, glade mennesker, fodbold & grill, housewarmning, biffen, et skridt i Australien-planlægningen, godt vejr og kvalitetstid.

Her i weekenden har Mette været ude på telttur med sine venner. I kan tro, at jeg nægtede at tage med. Teltweekender er ikke mig! Jeg vil skam gerne cykel lange ture og slå mig ned med telt og tangaria, men at være sammen med en folk mennesker, der bogstaveligt sagt lever af at lave mad i naturen og synge foran bålet er ikke lige min weekend.
Har lovet Mette at tage med hende på telttur, bare os to, for det foretrækker jeg, hvor ingen andre kan grine af mig. Nu hvor Mette er væk, og først kommer hjem engang i eftermiddag, har jeg tilladt mig at gøre lidt rent i lejligheden, bare for at glæde Mette. Jeg hader forsat rengøring og kommer helt sikkert aldrig til at elske det, punktum. Nu ser lejligheden nogenlunde pænt ud.

I morgen kalder hverdagen igen, med en ny arbejdsplads.

Ingen kommentarer: