søndag, juni 12, 2011

Pinsen

Løb lige en tur, bare fordi jeg var frustreret! Frustreret over at mit visa ikke kom igennem via et eller andet rejseselskab i Australien, da vi skulle til at bestille en flybillet. Jeg fandt den billig og ville have billetten. Grr. Men kom da i det mindste ude og løbe.

Ellers har weekenden været stille. Fredag tog mor hjem, hvor vi fik fejret hende grundig. Så tog jeg til personale-sommerfest på arbejde i Glostrup, men det varede ikke længe da jeg skulle tilbage til kbh og arbejde på Absalon.
Lørdag sov vi længe og tog en tur i byen og tog hjem for at gøre klar til nogle gæster som kom til middag, inden vi alle tog ind til Råhuset til noget Deaf Beat vol 2, hvor jeg havde en friaften og snakkede med en del, det var faktisk dejligt. I dag har jeg sovet længe igen og kiggede på forskellige flybilletter og udarbejdet et rejsebudget. Ikke det vilde spændende, men nødvendigt.

Ha en forsat dejlig pinse - lige nu er jeg bare ekstra glad for at jeg har en ekstra fridag. Ikke for andre studerende, som læser til eksamen, men jeg der arbejder, er glad for denne ordning.

Lørdagens mest sjove syn

Ingen kommentarer: