onsdag, juli 20, 2011

Afslappende tur

Denne her uge har været dejlig indtil videre, selv om det ikke har været med de allervildste planer. De fleste er taget på ferie, tur eller lign., så der kan være lidt tomt her i København.
Jeg har så brugt det meste af tiden på at ordne ting, jeg ikke fik gjort i noget tid. Blandet andet så er jeg omsider begyndt på serien "True Blood". Jeg ved ærligt talt ikke hvad jeg skal synes om serien, men ved at jeg ender med at se alle sæsoner, bare fordi min veninde har den. Derudover så har jeg taget mig sammen og påbegyndt min allersidste rejse-scrapbog, inden vi skal til Australien, for jeg havde manglet mange rejsebøger og nu er det ved at være den sidste og det er om min tur i Kina i 2007. Jeg har lige udvalgt nogle billeder som skal med i bogen, og det var også sjovt at gense billederne. Jeg forstår ikke at det skulle gå 4 år før jeg tager mig sammen og laver denne scrapbog. Man kan også nemt bare lade være, det ved jeg. Men så ender jeg bare med at kun se på billeder hvert 2. år og det er ikke sådan jeg vil mindes Kina. Jeg vil mindes Kina med beskrivelser, ruter, billeder, m.m. Ligesom med mine andre store rejser til henholdvis Guatemala og USA. Alle andre mindre rejser er skrevet i andre notebøger, som naturligvis også har plads i min reol.

Og så skal jeg jo også passe mit arbejde, har heldigvis ikke vildt travlt i øjebikket så ingen overarbejde eller lignende. Jeg bruger også meget af tid på at studere om Australien, da vi er ved at søge om visum, tage internationalt kørekort, m.m. Er vist også nødt til at lave et budget, så vi kan fornemme hvor meget vi skal spare endnu op og bruge de næste mange måneder.

Ingen kommentarer: