søndag, juli 03, 2011

Odense

I øjeblikket befinder jeg mig i Odense, byen jeg boede i, da jeg blev færdig på Nyborgskolen.

Der er EM i døvefodbold, hvor der er 12 lande som kæmper om guldet. Allerede nu ved vi, at danske drenge ikke skal det, de skal i stedet desværre spille om 9. - 12. pladsen.
Jeg har fri fra arbejde frem til 10. juli, så jeg benytter chancen at være i Odense og overvære EM samt videofilme lidt for SignFriday, og være i Odense igen. Det er godt nok længe siden, jeg sådan rigtigt har været i Odense, undtagen de gange, jeg har været i byen for at besøge veninder eller deltaget i nogle sportsbegivenheder. Men denne gang har jeg taget min cykel med og cyklet lidt rundt. Jeg har på en måde svært ved at forstå, at jeg engang har boet i Odense, og så i 5 år ca. Eller var det 5½ år. Jeg husker byen, og syntes at den var dejlig at bo i, men nu hvor jeg er her igen, synes jeg at byen er lille og ikke så vildt spændende, men jeg er også i et andet sted i mit liv, i forhold til engang da jeg boede i Odense.

Nu er jeg i hvert fald her indtil EMs afslutningsceremoni med efterfølgende fest. Så kalder København og dejlige Mette igen.

Ingen kommentarer: