lørdag, juli 30, 2011

Til middag hos de kendte...

Mette og nogle af hendes venner besluttede sig for at prøve at invitere hinanden til 3 retters middag, ligesom tv-porgrammet "Middag hos de kendte", hvor den ene skal invitere 3 andre hjem hos sig, vise ens hjem frem, lave tre retters middag og præstere en god underholdning som vært. Der gives point for den mad, man serverer, underholdning man leverer og hvordan man klarer værtrollen.

Mette og vennerne er dog 6 i alt, så de skriftes til at være hos hinanden og være vært. Her til aften er det Mette, som står for værtrollen, og Mette har brugt meget tid på at spekulere på hvad for noget mad, der skal serveres. Jeg har derfor været hjemme hele dagen og hjulpet til, som den meget gode kæreste. Jeg sidder i soveværelset og nyder True Blood - sæson 3, mens Mette underholder sine gæster. Til middagen, har vi fundet på at der serveres 4 forskellige tapas-retter til forret, hjemmelavet mexicansk pandekager med kødfyld til samt salat. Til dessert skal vi have jordbærtærte. Jeg er mest spændt på, hvordan jordbærtærten bliver, da jeg er vild med det og hvis den bliver så god, så tvinger jeg sikkert Mette til at lave det tit.

Og I kan tro, at Mette vil vinde. Hun er ligesom jeg. Vi vil ikke nøjes, vi vil vinde, hvis det er muligt og yde vores bedste for at få flest points som muligt. Det vil jeg også have gjort, hvis "7 dværge minus en" også laver point-system, men det gør vi nu heldigvis ikke.

Ingen kommentarer: