søndag, juli 31, 2011

August

Sommeren er ved at være ovre. Selv om jeg har været på arbejde hele sommeren (pånær 1 - 10. juli), så har jeg haft masser af tid til andre ting her i sommer, b.la. læsning af vores kommende tur, hygge med folk og lidt træning. August betyder som regel at starte på en frisk. Folk kommer tilbage fra deres ferie. Folk starter på det frivillige arbejde / arbejde igen. Folk træner for alvor igen. Folk har masser af aftaler igen, og mere til. Det samme gør jeg.

For mit vedkommende, så kommer august måned til at se ud:

... Arbejdet på Absalon starter op igen
... Fodboldsæsonen starter op igen. Døvania har første kamp onsdag den 10. august
... Landsholdet har første samling. Denne gang handler det om forbederelserne op til VM i Sverige til november. Jeg er med for hyggens skyld, og støtter holdet op til november.
... forbederelser samt læsning til Australiensturen
... Døvanias generalforsamling og dermed min fratrækken fra klubben
... 3 x 30 års fødselsdagsfest
... En dags tur til Silkeborg og besøge mor
... forhåbentlig selvdiscplineret træning
... Evt. besøg hos Allehånde Cafe på Amager strand
... flere dates med dejlige folk igen

Pt. ser det ikke stramt ud, og sådan skal det være. Der skal være plads til hygge, farver + ballade, hjemlige projekter, jeg forsat har i sinde at ordne, inden jeg tager til Australien til december.

2 kommentarer:

Bianca sagde ...

Og visses fødselsdage!!

Christina sagde ...

Rigtigt - det må vi jo ikke glemme! :)