torsdag, december 08, 2011

Gratis ishockey-billet? Ja tak

Når man liiige får tilbudt gratis ishockey-billetter, siger man vel ikke nej tak. Jeg tog straks til, da en kollega havde billetterne og jeg tog Mads med her til aften, da vi skulle inde og se Rødovre spille mod SønderjyskE i Rødovre. Man kan læse kort om kampen her.
Jeg har ikke tidligere set en dansk ishockey kamp og synes at det har været en rigtig sjov oplevelse her til aften, og man skal også komme ud og få oplevet noget nyt, end det sædvanlige.

Jeg blev meget fascinerede af kampen, og synes at ishockey er spændende at se på, selv om jeg overhovedet ikke har styr på spillet, reglerne og hvilke hold, der er bedst eller ej. Der er hele tiden gang i kampen, og der er tre perioder i alt (halvlege), og tiden går bare så hurtigt, fordi man bare sidder og nyder det hele og det er IKKE altid, man kan se hvor bolden (punken) er henne, så hurtigt går spillet!

Hvem ved, at jeg fremover vil følge lidt med i ishockey i nyhederne, og evt. se nogle få kampe, men det sker næppe så tit. Det er i hvert fald ikke en sidste gang.

Ingen kommentarer: