søndag, december 04, 2016

Ikke hjemme til jul

Om 17 dage drager vi afsted mod Mellemamerika. For at være præcis så er det Mexico, som er heldige at få os som besøgende. 
Det bliver så den 3. jul, hvor jeg ikke befinder mig hjemme juleaften med flæskesteg med al tilbehør til, men det er også helt okay. Jeg er nået dertil, hvor jeg nyder at tage lidt væk ved juletid (eller i løbet af januar). 
Jeg ved jo hvad folk laver herhjemme juleaften (cirka da), da det typisk ligger på faste traditioner. Hvor jeg derimod godt kan lide at der ikke bliver fastlagt nogle planer. Så denne gang er jeg i Mexico i juletid og det bliver spændende at opleve mexicansk jul (og nytår). 

Vi er ved at læse om Mexico og forsøger at finde ud af hvad vi skal dernede. Vi har 3 og halv uger til at gå tid med, så det, vi skal finde ud af, er om vi skal rejse meget rundt eller blot drive tiden af nogle enkelte steder med lækre strande. Mexico er stort så vi når det ikke hele, uanset hvad. Vi slutter af med turen i L.A, så det bliver lidt amerikansk også.

 
Har I nogle gode tips, så er det bare at dele med os. 

Ingen kommentarer: