torsdag, august 03, 2006

Er jeg så slem??

når jeg er så opsat på at få det hele med på en tur.

Jeg, Mette og min mor var på en tur ved Egeskov Slot på sydfyn. Der er tre forskellige laybrinter (hvor den ene er lukket), ni museumer hvor der vises blandt andet landbrug, transsportsmidler, legetøj osv gennem tiden og legepark, hvilepark, skove og selve slottet, men der valgte vi ikke at se i dag, og det viste sig til at være et rigtigt godt valg - vi, eller rettere sagt jeg, brugte ca 4 timer på at gå rundt og kigge på de nævnte "seværdigheder".

Jeg ville se det hele - så enkelt var det - men efter en tid begyndte Mette og mor snakke om at gå hen til bilen og køre videre til Odense. "Jamen vi har da stadig en del, vi skal se endnu" sagde jeg, og overtog nærmest styringen over eftermiddagen, og hvad vi skulle se - jeg havde nemlig oversigts kortet på mig og havde en egen rute plan :)

På den ene side kan jeg nu se, at jeg nok overdrev lidt, men på den anden side, hvad hvis vi ikke besøger Egeskov igen. Vil det så være dumt, at vi ikke fik det hele med på en gang? Men takket være mig, fik vi det hele, og trods deres "Er det den sidste, vi ser nu?", tror jeg, de blev glade for at få det hele med og vi alle havde en dejlig eftermiddag dernede. Vejret var bestemt med os - altså på sydfyn. Det er jo meget varierende, hvor solen vil hen for tiden.

En masse billeder blev der også taget.. Og gæt hvem der tog de fleste billeder? *G* Mor og Mette drillede mig lidt med, at jeg absolut skulle have de mindste detajler med. Jamen, der var sgu mange flotte billeder jeg fik taget, så jeg tager mig ikke af dem.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Man kan have lov til at være lidt skør engang imellem, så længe det ikke er over grænsen :-) Så fik du din vilje for denne gang, hehe

Lizelotte sagde ...

Du må ha' lært at poste billeder her inde på din blog, så vi kan se dem :o)