lørdag, august 12, 2006

Tro det eller ej..

INDRØMMET - det er måske ikke så genialt med 9 ugers ferie

Jeg glæder mig EN SMULE til at jeg skal starte i seminariet igen. Ikke fordi der venter mig ½ års knoklen med nye stof og tungere bøger, flere siders læsning og flere opgaver. Men til at blive stimuleret igen med nye stof og at komme i gang med at lave et eller andet bestemt.

Det er virkelig dejligt at have 9 ugers ferie - og at lave lige hvad man har lyst - men det kan også få en til at døse det lidt hen og man kan føle lidt træt. Så nu er jeg i gang med at læse nogle bøger og efter én bog har det hjulpet meget. Jeg kunne have brugt disse 9 uger til at rejse noget mere og få mine eventyrlige lyster komme til livs. Men det er kedeligt at gøre det alene og så er der liiige en kæreste derhjemme, jeg gerne vil tilbringe tid sammen med.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg er nok lidt - jeg glæder mig ikke endnu til at starte, men jeg tror når jeg starter den 1, så er jeg også klar. For jeg føler mig også sløv og træt - især sidst på eftermiddagen og om aftenen Det burde jeg ikke være. Og jeg ville gerne være længe oppe om aftenen, for det er så hyggeligt, men nej i stedet ligger jeg og snorker på sofaen.

Unknown sagde ...

ordet der mangler er enig - jeg er nok lidt enig

Anonym sagde ...

Mai, ja det er nok rigtigt der. At man ligesom ikke orker det store. Men jeg tilhører heldigvis stadig til den gruppe, der bare holder mig oppe indtil der ikke er noget at lave. Jeg glæder mig dog ikke helt til at starte i skolen, mere at der sker noget - at blive mere stimuleret - også bare det at komme i gang med fodbolden igen.