torsdag, august 24, 2006

Online på den nye...

BARBÆRE!!!

Så kan jeg surfe rundt i internettet natten lang som før i tiden, nu bare med den nye barbære. Jeg har lige checket om internettet virker på barbæren, og det gør det fandme - lækkert! Så kan jeg måske skrive en masse blogs, forbedre mine evner indenfor computere, skrive flere historier, lave lektier, osv.......

Det skal lige siges: Det er SUPER dejligt at have en barbær og det sparer også en del plads i min lillebitte lejlighed. I må endelig komme og se hvor meget bedre, det er blevet til.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

tillykke med den :) det er sgu skønt. Barbæren er også den eneste vi bruger;)

Anonym sagde ...

Ja, det er jo også efterhånden meget moderne hos os unge / studerende. Det giver en masse plads, og man kan tage den med overalt (næsten da)

Anonym sagde ...

Velkommen i vores bærbare klub :-)