torsdag, august 24, 2006

Fodbold træning......

Ja, nu er jeg i gang igen med træning... Jeg var til den første træning i dag efter sommeren eller rettere sagt efter 5 måneder! Mistede motivationen efter jeg kom hjem fra Guatemala.

Jeg trænede i en ny klub - på en slags prøve - og efter en venindes anbefaling. Vi spillede sammen i den anden klub, og hun ville skrifte til den nye klub og spurgte om jeg også ville. Jeg gjorde det så, for at prøve en ny klub og for at se om det hjalp mig med at komme i gang med at træne igen. Jeg trængte nok også til en slags luftsforandring, selv om jeg kun har været ved den gamle klub i et år.

Træningen i dag gik godt, det var rigtig dejligt at få motioneret lidt og lege med bolden igen, har som altid savnet det. Pigerne på holdet virker søde, holdets to mandlige trænere lader til at være gode og jeg regner med at komme der regelmæssigt - forhåbentligt! *G*

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Klubben hedder Kildemoses Boldklub, og ligger tæt ved hvor jeg bor. Så det er da dejligt. Tæt ved Middelfartsvej.

taseesea sagde ...

pop over to these guys straight from the source browse around this web-site article click this link now reference