torsdag, august 10, 2006

Nyt look

Det kom vel ikke bag på jer? :)

Jeg blev klippet og farvede hår. Ved ikke om resultatet er godt eller dårligt. Det er vel sådan midt i mellem. Jeg kan leve med det, men ved ikke om det skal gentages :) Og jeg skriver ikke, hvordan jeg ser ud og hvilke farve(r) jeg har, for I skal selv se det med jeres egne øjne.

Jeg kan jo godt lide at prøve noget nyt med mit hår - en skam at jeg ikke gør noget så stort ved det, bare et klip der og farver håret i mellem. En del af mig vil så gerne prøve noget så anderledes, smart og nyt. Og ender som altid ikke gøre det. Mon ikke det er noget, jeg skal overveje i den nærmere fremtid??!! :o)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej jeg blev ikke overrasket ;) det er en del af dig at ændre dit hår-look.

Lizelotte sagde ...

Skal du VIRKELIG skifte stil, må du ha' langt hår igen ... det ville være en stor forandring!

Anonym sagde ...

Lotte, langt hår var pænt til mig, da jeg var mindre, men nu tror jeg ikke, at det vil blive lige så pænt :) Tror jeg holder mig til kort hår endnu..