søndag, februar 25, 2007

En glædelig nøgle

I dag har jeg hentet en betydningsfuld nøgle - nøglen, jeg kommer til at bruge meget fra den 1.marts. Nøglen, som skulle gøre min transport til praktikstedet noget nemmere og dermed også give mig selv endnu en udfordring!

Nøglen er til mit nye værelse fra den 1 marts på Sydhavn - i en lille lejlighed, hvor jeg skal dele sammen med en fyr, Christian. Vi har vores eget værelse, men kommer til at dele badeværelset og køkkenet.
Christian har en sød lille hund, så I som elsker hunde, kan se frem til besøg hos mig. *Griner*
Lejligheden ligger meget tæt ved Sydhavn s-togs station, så det bliver dejligt med at gå to minutter, så er jeg ved stationen og køre med toget direkte til praktikken.

Jeg glæder mig! Til det hele. At bo i en ny by, hvor min nuværende praktik foregår (OK, ikke samme by, men transporten bliver kortere), at kunne se Mette mere i hverdagen, at kunne være med til diverse arragementer i kbh og så i nye omgivelser.
Ikke nok med det, men jeg glæder mig også til at se på nye møbler til mit værelse - har besluttet, at jeg fortjener nye møbler i nye omgivelser, da jeg har levet med mange gamle ting siden jeg flyttede hjemmefra, og nu må jeg da til at forkæle mig selv, ik? :o)

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med et ny værelselejl til dig:-)
Det bliver dejligt for dig...superfedt.

Håber at du bliver glad for den lejl.

Held og lykke med flytning..

Knus fra Lise

Lizelotte sagde ...

Til lykke med værelset - - og med den "halvrunde" fødselsdag (gamle tøs ;-)

Anonym sagde ...

TILLYKKE med værelset og fødselsdagen :-D
Knus

Anonym sagde ...

Tillykke - håber du bliver glad for at bo der og ikke i mindst ved hovedstadet. :-)

Anonym sagde ...

ej det var sgu da skønt, hva!! den må jeg komme og se :) Tillykke også med din KANEL fødsdag