onsdag, februar 21, 2007

*host* *hviiiist*

Er grundig blevet træt af, at jeg nu åbenbart har en svag immunforsvar (det er min teori!) - først kom halsbetændelse medfølgende af kyssesyge, så ondt i halsen, og nu igen bare med forkølelse og hoste. Den sidste nævnte skyldes sikkert mine mange timer oppe i sneen og i nogen så kølig atmosfære sidste uge.

Jeg har første sygedag ved praktikken, og det er jeg bestemt ikke vild med, men jeg var nødt til at sende dem en sms-besked om en sygemelding, for jeg havde det ikke så godt på arbejde i mandags og det gjorde det ikke bedre i går aftes, så det må stoppes! Nu skal jeg bare hvile mig, nyde at jeg er indenfor mens sneen / stormen er ved at kæmpe udenfor, drikke en masse te og holde mig varm.
Så kan det være, at jeg får mig taget sammen til at lave det praktik mål, som jeg skal være færdig med i næste uge, så er det jo ordnet!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

ævæv--- god bering