torsdag, februar 22, 2007

Kan vi ikke være enige om at.....

vi alle har fået nok af sne, storm og mere sne, der siges at være på vej??!!

Godt nok har jeg været hjemme pga forkølelse og hoste, men det føles nu at jeg er blevet tvinget til at være hjemme HELE tiden. Bare så snart jeg ser ud af vinduet, ser jeg sne overalt, den 15 cm høj sne over alt. Bussene kører nok ikke regelmæssigt, der er ikke så mange folk udenfor og bilerne kører langsommere. Det føles som om tiden går langsomt.

Lad sneen gå væk, så vi alle kan komme ud, være glade igen og ikke være små-demprimerede pga. vejret. Jeg vil på praktik igen, jeg vil kunne gå på fitness og jeg vil cykle!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg har også fået nok af sne! Har ikke været på arbejde i to dage nu - også fedt med ekstra fridage - men sneen må altså gerne smelte!

(er nu sikker på Danmarks børn ikke er enige med mig hehe).

God weekend.

Knus Helle