mandag, februar 05, 2007

Så er boligjagten gået i kraft...

Jeg og Mette så på et værelse i går. Lejligheden lå meget TÆT på hovedbanegården, værelset var okay, men det skulle renoveres / udvides til en altan senere i foråret så billedet af værelset var svær at vurdere om det var noget værd at flytte ind. Og ikke mindst til sidst, så var det fyren som jeg skulle bo sammen med, lidt mystisk. Vi kunne ikke vide, hvad for en type han var, og det skal vi da heller ikke. Hvis jeg havde villet tage værelset, så skulle vi jo samarbejde om rengøringen, respektere hinanden og give hinanden privatliv. Men kan vi? Han sagde at det ikke ville blive et problem, men det var noget vi kunne se på med tiden.. Hmm. Hvad hvis, han siger til mig efter en måned, at jeg har for mange gæster, eller om vi overhovedet kan fungere sammen.? Jeg siger nej til værelset. Også selv om det ligger så tæt på banegården.

Jeg ved det. Jeg ved godt, at det er svært at bo sammen med en total fremmed i en lejlighed, hvor man deler et badeværelse og køkken. Jeg bør ikke sidde her og skrive, at jeg måske har opgivet ham, men altså, I ville forstå mig, hvis I så ham *G*
Jeg er villig til at give boligjagten på en delelejlighed en chance, for det vil blive en udfordring for mig, og jeg vil få en delelejlighed, i stedet for bare et værelse med det hele. Men tiden må bare vise os, om jeg stadig vil have en delelejlighed om en måned :)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

jeg krydser fingre for dig - håber du finder noget. men ja, jeg tror ikke det erhelt let at bo sammen med en fremmed. Det er svært nok at bo sammen med sin kæreste, selvom det er noget for der 'bor' man sammen, hvilket man jo ikke skal gøre når det er en delelejlighed, men det gør man alligevel. Håber for dig!