torsdag, februar 08, 2007

Mig også...

Mange er taget afsted på skiferie, mange skal til det og én skal til det på lørdag.

Og det er MIG! :o)

Jeg skal på skiferie fra på lørdag frem til næste fredag, så mon ikke det bliver dejligt at komme lidt afsted igen, men denne gang bliver det en køligere atmosfære, men bestemt noget, alle plejer at nyde med en kop varm kakao i pauserne mellem de mange faldne stunts eller de flotte ski-ruter ad bakkerne. Jeg kommer ikke til at være en af dem. Jeg skal nemlig til undervisning i at stå på ski og forhåbentlig kommer ud af min "ski-angst". Ellers står det måske på langrend, som nok er mere mig.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

wow, du er mega heldig med at komme afsted til skiferie på lørdag:-)Snydt hihi,jeg savner rigtig meget med at stå på ski.

Rigtig god tur og pas godt på lemmere!

Knus fra Lise T

Anonym sagde ...

Ej hvor fedt at du også skal afsted. Sammen med hvem? praktikstedet? Håber det blir godt for dig :)

Anonym sagde ...

Jeg hader dig. Snøft! :-C

Anonym sagde ...

Du er sgu heldig at du kommer afsted på skiferie :-D
Forhåbentlig kommer du af med din ski-angst, ellers går du glip af flere oplevelser :-)
God tur, søde

Anonym sagde ...

Glæder mig også til at komme afsted. Det er sammen med praktikstedet, ja, og det er en god start for mig at lære børnene og kollegerne at kende.

Anonym sagde ...

Håber du vinder over din ski-fobi. God rejser deroppe!


/Doug