fredag, februar 16, 2007

jeg gjorde det!

Jeg stod på ski.. i 2½ dage, så fik jeg nok. Det var for meget at skulle arbejde med psyken, når man skulle stå på ski i 4 dage, så jeg tog en slapper den sidste dag.

Jeg faldt ikke ret mange gange, kun den første dag, og endte ved grønne baner - prøvede tre forskellige grønne baner, og det gik over al forventning. Havde troet, at jeg enten ikke fik prøvet at stå på ski eller kun ved bamse-bakken efter mit uheld. Men nej.

Synes da, at ski er sjovt, og vil nok engang prøve det igen, men det bliver ikke noget jeg gør hvert år.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder godt Christina - så har du overvundet den værreste angsten for det :) Godt gået Tøs!

Lizelotte sagde ...

Velkommen hjem - godt du klarede det uden brækkede lemmer :-)

Anonym sagde ...

Godt klaret!, hvis du kunne samle mod til at stå på ski, kan jeg måske også?? men det varer længe før jeg gør det!

Fortsat go søndag.

knus Helle

Anonym sagde ...

Helle, ja det er jo forskelligt fra person til person. Det tog mig 7 år, før jeg stod på ski igen efter mit uheld. Og det var træls, at uheldet skete på den allerførste dag, at jeg slet ikke fik en fornemmelse af, hvad det vil sige at stå på ski, men det fik jeg på denne her tur, og ved nu at det bare var et uheld, men jeg vil altid have det i min tanke.

Anonym sagde ...

Godt gået, Tina!! det krævede jo mod at stå på ski når man har været ude for et uheld. Du kan kun være stolt af dig selv :-)
Dejligt at du havde haft en god tur