fredag, august 08, 2008

08 08 08

For mig er det en ganske en almindelig dato, som andre dage. Men for nogen andre, er det en særlig dato, at mange har booket dagen til at blive gift. Er det fordi, man vil kunne huske hvilken dato de bliver gift, eller er det fordi 08 08 08 i virkeligheden er en særlig dag?
Sidste år på datoen 07 07 07 blev mange også gift, men med færre brudepar.

Mon flere vil giftes til næste år - 09 09 09? Hvad så med 12 12 12 - vores allersidste ´særlige´ dato.

At blive gift på denne type dato gør datoen ikke til noget særligt - det bliver sådan, at flere par har samme bryllupsdag. Det er faktisk kedeligt. Hellere at blive gift på en dato, der har en betydning for parret.

Men hver sin smag :)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er egentlig rigtig nok - at den dato man bilver gift, er ganske specielt uanset datoen.
Flere har spurgt os hvorfor vi netop har valgt den 18 aug, egentlig var det fordi restauranten var ledig den dag, men idag er det bare VORES DAG:)

Men synes nu er alligevel er noget særligt over de tal, hvorfor, ja det ved jeg ikke...

Bruno sagde ...

Hej Christina.
Jeg deler helt din opfattelse, men sådan er man jo forskellige.

Det er jo det samme med hvad der er romantisk. Nogles synes at det er fantastisk romantisk at deklarere sin kærlighed meget offentligt og vise man har købt dyre blomster og ringe mm. Jeg synes nu at noget helt privat imellem de to personer er meget mere romantisk, men igen mennesker er jo forskellig og hurra for det.

Anonym sagde ...

Ja, lige præcis at folk er forskellige, elsker jeg.

Det er bare det, at det ikke virker som en helt speciel dag, hvis alle deler den, som bryllupsdag med datoen 080808.
- igen: hver sin smag :)

Jeg ved bare, at det ikke skal være mig - med minre næste omgang: 090909 viser sig at være helt specielt, ud over selve datoen.

Anonym sagde ...

jeg synes at 11.11.11 er den sjoveste dato! men jeg vil heller ikke vælge dato til en eller anden event bare pga de særlige tal.