onsdag, august 27, 2008

USA, we come...

Så varer det ikke timer, før vi skal forlade Danmark til fordel for USA i 6 uger. Jeg har været online hele dagen. Vågnede kl. 6 i morges for at vaske tøj, vaske op og gjorde mig klar til at komme afsted til arbejde. Det var min sidste dag som vikar :)

Da jeg så havde fri, cyklede jeg til tegnsprogshuset og mødtes med 2 x Søren for at snakke om praktiske ting i forbindelse med Døvania - der var meget, som skulle på plads. Så tog jeg hjem, og bestilte pizza, samtidigt med at jeg ryddede op, støvsugede, pakke, skrive mails og alt muligt.

Tænk, at jeg har gjort alt det i dag! Tænk, at jeg om lidt kan lægge mig i sengen og nyde at jeg ikke skal tænke som en sindssyg som jeg har gjort de sidste uger. Jeg har haft meget, jeg hele tiden skulle ordne.

Nu vil jeg sove lidt og være frisk til den store dag. Jeg glæder mig rigtig meget. At komme til USA igen, og udforske landet mere end jeg var der sidst. At nyde en rejse sammen med en kæreste. At være lidt væk fra den sædvanlige hverdag i Danmark, selv om jeg udmærket ved, at det måske ikke lige er den smarteste tid at forlade landet på, men hvilket tidspunkt er mest rigtigt? :)
Jeg vil forsøge at holde jer alle opdateret med vores rejse så meget jeg kan her på bloggeren, jeg nærmer mig jo også til de 200 indlægs!

Ha det dejligt så længe i Danmark, pas godt på hinanden og tænk på os.

Ingen kommentarer: