torsdag, august 07, 2008

manglende energi

til at skrive blogs eller læse flittigt til min eksamen ærgrer mig meget!

Jeg går ellers på arbejde, er begyndt til fodbold og volley igen efter sommerferien, går i biografen, passer mit frivillige arbejde og hygge samvær med vennerne. Men når der så er tid eller huller imellem mine aftaler, så har jeg simpelthen bare ikke overskud til at læse til min allersidste eksamen, og jeg har heller ikke lyst og motivation til det.

Jeg har fået lidt inspiration og ideer til min eksamen, og har derfor sørget for litteratur klart, når læselysten skulle dukke op - gerne i morgen eller i weekenden, så jeg kan læse lidt når jeg er på arbejde. Jeg glæder mig til at eksamenen er overstået, så jeg kan komme videre.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Go Go Tina - du er snart færdig!!