torsdag, august 21, 2008

Gode tider...

Fik læst Mettes indlæg, og ja det går rigtig godt for de fleste lige nu. Nye begivenheder er omkring os.

* Liva er kommet godt til verden. Jeg glæder mig til at møde hende, desværre bliver det nok ikke lige til dette tidspunkt, men når tiden er inde, skal vi to mødes.

* Mette O. skal starte på Frontrunners, et rigtigt spændende program, som jeg selv sagtens kunne godt deltaget. Jeg glæder mig til at følge op hvad der sker omkring hende de næste 9 måneder.

* Max har det godt, skal snart starte i dagpleje. Jeg glæder mig allerede til næste gang, jeg ser ham.

* Venner, der skal starte på nye skoler, eller nye semestre. Det venter dem jo nye udfordringer og opgaver.

* Nogen på på boligjagt, jeg ønsker dem al lykke til at finde bolig. (min tid kommer selv engang snart...)

... Jeg kan nemt blive ved...

Kort og godt: Det går godt for tiden. Jeg skal snart til USA i 6 uger sammen med Mette. Vi skal køre USA tyndt med en lejet bil og bare nyde USA, med ingen faste planer. Det er tredje gang, jeg er ude og rejse væk omkring 1 måned. Denne gang bliver det nok bare en luksus ferie med egen bil.
- Når jeg er kommet hjem fra USA, venter der nemlig mig et arbejde. Jeg nærmer mig i virkelighedens verden. Hvilket jeg faktisk glæder mig rigtig meget til. Jeg glæder mig til at afprøve min uddannelse af, at have døve kolleger, udvikle mig og mere til...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg er slet ikke misundelig. rigtig god tur til USA - gerne med lidt beretning om turen her på siden undervejs.

Anonym sagde ...

Jeg har også tænkt mig at skrive indlægs om turen undervejs - så I ikke bekymrer jer ;)