fredag, august 22, 2008

To do-listen

Jeg er så heldig at jeg ikke har skullet på arbejde så meget denne uge, så jeg har brugt de ´frie´ tider på at ordne ting, der bør gøres før jeg tager på ferie.

- har været på skattekontoret og ændret mine indkomst-tal
- sendt hele 12 fondeansøgninger ud. 5 ligger stadig herhjemme, det gøres når jeg skal inde i byen.
- vasket lidt tøj
- handlet ind til nogle fødselsdagsgaver
- handlet ind til småting til USA-turen
- haft bestyrelsemøde og ordnet forskellige ting i forbindelse med Døvania
- ordnet papirarbejde, har alt for mange papirer overalt i værelset
- og meget mere...

Ja, det er lige nogle kedelige og praktiske gøremål. Men at være væk i 6 uger kræver sin lidt forberedelse. Lige nu skal jeg ike så meget, mangler faktisk bare at pakke min rygsæk og så stå klar i lufthavnen næste onsdag.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja nuer der ikke mange dage til I skal afsted - I må da også virkelig glæde jer