søndag, august 17, 2008

Ny titel

Min nye titel er nu blevet som PÆDAGOG! Jeg er gået fra at være studerende til en uddannet pædagog. Jeg bestod min bacheloreksamen i fredags med en superdejlig fornemmelse.

Det er selvfølgelig også en tom følelse, at gå fra seminariet efter 4 år, men det er også på tide at komme videre. Jeg har haft 4 herlige år, men også frustrerede år med tolk, gruppearbejde eller være den ene døv studerende.
Jeg startede som 22 årig, og var noget usikker på, om uddannelsen lige var mig - og den blev den, men jeg har også opdaget at det ikke er nok med at være pædaog. Jeg vil senere supplere min uddannelse med noget andet, en form for kombination for pædagogik med noget psykologi, sociologi eller måske noget helt andet.
Nu som 26-årig er jeg uddannet, og med et arbejde fra oktober. Det hele kører for mig.

Men... jeg vil savne at være studerende, helt bestemt. Jeg kan altid læse videre engang, og det vil jeg glæde mig til. Nu skal jeg bare bygge på mine nye arbejdserfaringer med pædagoguddannelsen, og det glæder jeg mig rigtig til.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med titlen! :)

Anonym sagde ...

Tillykke tillykke! Nyd at du slipper for at læse og lave opgaver :-)

Al mulig held og lykke fremover som pædagog!

Anonym sagde ...

Stort tilykke med titlen:-) Nu kan du kalde dig at du er PÆDAGOG

Rigtig god tur i Usa sammen med Mette

Knus Lise

Anonym sagde ...

STORT TILLYKKE!

De bedste hilsner fra Palle, Elisa og Max