tirsdag, august 18, 2009

Nedtællingen starter....

Kan mærke, at nedtællingen til Asien virkelig er startet. Tiden flyver bare så hurtigt.

Jeg er begyndt at bekymre mig om rygsækken -er bange for at jeg ikke kan tage det hele med - og har lavet en liste over de ting, jeg vil med, og sendt dem til min bofælle, som jeg skal sove med i Taipei, så vi ikke behøver at tage de fleste samme ting med.

Den sidste fælles landsholdtræning er i weekenden, vi har spillet en god træningskamp i dag, snak om Deaflympics og ikke mindst alle de løbeture jeg har, minder mig om at jeg snart skal afsted.

Jeg glæder mig. Virkelig meget. Det er nu, hvor jeg bare skal have lidt ferie fra arbejdet og hvad der hører med til. Men der er liiige én person, jeg vil komme til at SAVNE rigtig meget. Hende der skønne skal også undvære mig en måned. Jeg synes det er mere synd for hende, da hun skal gå herhjemme og lytte til alle de oplevelser, jeg kommer til at opleve. Men en ting glæder mig, at hun selv tager på en lille ferie i september.

Ingen kommentarer: