søndag, august 23, 2009

Skabet næsten fuld af HUMMEL

Hvad jeg IKKE mangler i mit klædeskab, er noget tøj med mærket ´Hummel´. Jeg har på kun nogle måneder fået adskellige beklædninger af Hummel, som består af forskellige fshorts, knickers, windbacker, træninsdragt, strømper og shirts i forskellige farver.

Og det er åbenbart ikke nok. Her i weekenden fik vi piger fra landsholdet en rød stor hummel-sportstaske fyldt med flere tøj og ting. I tasken fik vi tre shirts, shorts, to kampstrøjer, march-tøj, sko, badesko, 7 forskellige typer strømper, fodboldstrømper, kasket, knickers, en stram tshirt, træningsdragt, windbacker, håndklæde og svedebånd.

Pyha. Jeg var ellers meget glad for hummel, men nu må det altså stoppe, bare i et stykke tid.... Jeg har næsten ikke snart plads til alle de sportstøj, og oven i købet så har weekenden her med sportstasken givet mig en ekstra bekymring: Hvordan fanden skal jeg pakke en stor taske med det hele på max 22. kg inkl. 2 kg isposer.
Der er så så så mange sportstøj og sko, jeg desværre skal prioritere... Jeg vil altså gerne have lidt andet tøj med til Thailand, men nu må vi hvor meget heldig jeg bliver :)

1 kommentar:

Klejs sagde ...

Du mangler ihvertfald ikke noget!

Det må man sige til Christian Stadils ros, han sørger godt for jer.